REZUMAT AL TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR
Magazinul online de la FIZIGO este operat de către Sparo s.r.o., cu sediul social în Ľubochnianska 4, 83104 Bratislava, ID nr. 46835181, Republica Slovacă.
Ne puteți contacta la adresa noastră de e-mail sau prin telefon.
De îndată ce trimiteți comanda prin intermediul magazinului online, contractul va fi încheiat. Vom confirma acceptarea comenzii dvs. și încheierea contractului prin e-mail.
Vă rugăm să efectuați plata în termen de 3 zile de la încheierea contractului.
În calitate de consumator, vă puteți retrage din contractul încheiat în orice moment până la 14 zile de la data primirii bunurilor. Vă rugăm să consultați termenii și condițiile complete pentru a vedea care contracte nu pot fi retrase. Noi ne putem retrage din contractul încheiat în orice moment până în momentul în care preluați bunurile de la noi. La retragere, ne veți returna bunurile, inclusiv cadourile și bonusurile, dacă este cazul, pe care vi le-am oferit, pe cheltuiala dumneavoastră, în termen de 14 zile de la retragere. Noi vă vom rambursa banii în termen de 14 zile de la primirea bunurilor returnate. Ulterior, vi se va furniza adresa de livrare a bunurilor.
Dacă comandați bunuri tangibile din magazinul nostru online, acest lucru va avea ca rezultat un contract de vânzare.
Livrăm aceste bunuri numai în următoarele țări: Austria, Belgia, Bulgaria, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia și Suedia. Veți deveni proprietarul bunurilor la primirea acestora, dar nu înainte de a achita prețul total în întregime. În cazul în care bunurile deteriorate vă sunt livrate în calitate de consumator sau de entitate fără scop lucrativ, vă rugăm să ne anunțați imediat. În cazul în care descoperiți deteriorarea atunci când ridicați bunurile, veți informa și transportatorul despre deteriorare. În cazul în care bunurile deteriorate vă sunt livrate în calitate de întreprinzător, trebuie să vă ocupați de transportator.
Dacă nu sunteți întreprinzător, aveți dreptul de a reclama defectele bunurilor în termen de 24 de luni de la primirea bunurilor sau într-un termen mai lung, dacă este prevăzut în altă parte. În calitate de întreprinzător, puteți reclama viciile care existau în bunuri în momentul în care riscul de deteriorare a fost transferat către dumneavoastră în termen de 6 luni sau, în cazul unui viciu ascuns, în termen de 2 ani de la primirea bunurilor. Pentru a afla exact cum să revendicați bunurile și ce puteți solicita în cazul unei reclamații, consultați termenii și condițiile.
DISPOZIȚII GENERALE
1.1 Domeniul de aplicare al termenilor și condițiilor. Acești termeni și condiții reglementează încheierea de contracte între noi, în calitate de comerciant, și dumneavoastră, în calitate de client, prin intermediul magazinului online, precum și drepturile și obligațiile noastre și ale dumneavoastră în cadrul contractelor. Termenii și condițiile includ, de asemenea, informații obligatorii. Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi găsite într-un document separat pe site-ul nostru. Termenii și condițiile intră în vigoare la data de 23.2.2023.
1.2 Termeni utilizați. În termenii și condițiile noastre folosim următoarele abrevieri:
1.2.1. Noi, ceea ce înseamnă comerciantul, FIZIGO - Sparo s.r.o., cu sediul social la adresa Ľubochnianska 4, 83104 Bratislava, ID nr. 46835181, Republica Slovacă.
1.2.2:
1.2.2.2.1. Consumatorul, care este o persoană care nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau în cadrul exercitării independente a profesiei sale,
1.2.2.2.2. o persoană care nu este o persoană juridică ce nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau în cadrul exercitării independente a profesiei sale,
1.2.2.3. un întreprinzător, care este o persoană fizică sau juridică ce acționează în cadrul activității sale comerciale sau în exercitarea independentă a profesiei sale.
1.2.3. magazin online, adică interfața noastră web situată la adresa www.FiziGO.com, unde puteți vizualiza oferta noastră și comanda bunuri din gama noastră.
1.2.4. e-mail, adică poșta electronică, prin care putem fi contactați la adresa de e-mail disponibilă pe adresa web a magazinului nostru online.
1.2.5. telefon, adică numărul de telefon prin care ne puteți contacta la numărul de telefon disponibil pe adresa web a magazinului nostru online.
1.2.6. contracte, care înseamnă contracte de cumpărare.
1.3. Relația dintre termenii și condițiile contractuale și contract. Termenii și condițiile sunt parte integrantă a tuturor contractelor. Prevederile divergente din contract au prioritate față de formularea termenilor și condițiilor.
1.4 Relația dintre contract și termeni și condiții și legislație. Drepturile și obligațiile care nu sunt reglementate de termenii și condițiile sau de contract sunt guvernate de legislația Republicii Slovace, în special de Legea nr. 102/2014, Codul civil și Legea nr. 250/2007, privind protecția consumatorilor, în conformitate cu legislația Uniunii Europene, în special cu Directiva 2011/83/UE, privind drepturile consumatorilor și Directiva 2000/31/CE, privind comerțul electronic. În cazul unui conflict între termenii și condițiile sau contractul și o reglementare legală, cu excepția cazului în care este vorba de o chestiune de la care se poate deroga prin acord, prevalează reglementarea legală.
1.5 Divizibilitatea dispozițiilor termenilor și condițiilor și a acordurilor contractuale. În cazul în care o dispoziție a termenilor și condițiilor sau a aranjamentelor contractuale devine nulă, ineficientă sau nu este luată în considerare, valabilitatea și eficacitatea celorlalte dispoziții ale termenilor și condițiilor și ale aranjamentelor contractuale nu sunt afectate.
1.6 Relații cu un element internațional. Relațiile juridice dintre noi și dvs. vor fi guvernate de legislația slovacă în cazul în care există un element internațional, iar instanțele slovace vor avea competența de a soluționa orice litigiu. Convenția ONU privind contractele de vânzare internațională de mărfuri (Convenția de la Viena) nu se aplică.
1.7 Metode de soluționare a reclamațiilor. Eventualele reclamații și litigii dintre dumneavoastră și noi pot fi soluționate prin
1.7.1. pe cale extrajudiciară, în cadrul procedurilor desfășurate de Autoritatea slovacă de inspecție comercială (www.soi.sk),
1.7.2. prin e-mail la adresa noastră de e-mail.
1.8 Autoritățile de supraveghere. Activitățile noastre sunt supuse controlului și supravegherii de către autoritățile de stat din Republica Slovacă, cărora le este posibil să le adresați reclamațiile dumneavoastră în conformitate cu reglementările legale care reglementează domeniul de aplicare și competențele acestora. Autoritățile de supraveghere de stat sunt în special:
1.8.1. Autoritatea slovacă de inspecție comercială,
1.8.2. autoritățile de acordare a licențelor comerciale,
1.8.3. Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal,
COMANDA DE BUNURI ȘI ÎNCHEIEREA DE CONTRACTE
2.1. Comandarea de bunuri. Bunurile din magazinul nostru online pot fi comandate prin acceptarea ofertei de încheiere a unui contract, care reprezintă afișarea bunurilor în magazinul online, prin intermediul:
2.1.1. magazinul online.
. Acceptarea ofertei noastre cu o modificare sau abatere nu este posibilă și este considerată o contraofertă din partea dvs.
2.2. Comanda de bunuri prin internet. Comandați bunuri prin intermediul magazinului online prin selectarea bunurilor oferite în cantitatea, calitatea și designul dorit, plasarea bunurilor în coșul virtual, conectarea la contul dvs. de utilizator sau crearea unui nou cont de utilizator, completarea detaliilor necesare, selectarea metodei de livrare și de plată și trimiterea comenzii prin intermediul butonului "Plătește acum", care va încheia contractul. Vi se va oferi posibilitatea de a verifica și, dacă este necesar, de a modifica detaliile pe care le-ați introdus înainte de a trimite comanda.
2.3 Confirmarea comenzii. Vom confirma acceptarea cu succes a comenzii dvs. și încheierea contractului prin trimiterea unui e-mail la adresa dvs. de e-mail, care va include:
2.3.1. confirmarea încheierii contractului și a conținutului acestuia.
. În cazul unei comenzi incomplete sau incorecte, vă vom solicita să completați comanda sau vă vom notifica despre imposibilitatea încheierii contractului.
2.4. Limba și păstrarea contractului. Contractele se încheie în limba engleză. Vom stoca contractele încheiate și vă vom oferi acces la contractul dvs. la cerere.
CONTRACTELE ÎNCHEIATE ȘI CONȚINUTUL ACESTORA
3.1 Modificarea și anularea contractului. Contractele încheiate nu pot fi modificate sau anulate în mod unilateral; acest lucru se poate face numai de comun acord sau dacă acest lucru este prevăzut de lege sau de termenii și condițiile generale.
3.2 Conținutul contractului de achiziție. Pe baza contractului de achiziție încheiat, suntem obligați să vă livrăm bunurile materiale comandate și să vă furnizăm orice servicii convenite în modul convenit, iar dumneavoastră sunteți obligat să luați în primire bunurile și să ne plătiți prețul total, care constă în prețul bunurilor comandate, prețul de plată, prețul de livrare a bunurilor și prețul oricăror servicii suplimentare comandate.
3.3 Protecția proprietății intelectuale. În cazul în care vă furnizăm bunuri în temeiul unui contract care sunt protejate de drepturi de proprietate intelectuală (în special drepturi de autor, mărci comerciale, desene și modele industriale, brevete și modele de utilitate), o licență de exercitare a drepturilor de proprietate intelectuală nu face parte din contract. Nu puteți utiliza bunurile protejate de drepturi de autor ca persoană fizică decât pentru uz personal și ca persoană juridică decât pentru uz intern, în special nu aveți dreptul de a reproduce, revinde, închiria sau pune în alt mod bunurile la dispoziția unor terțe părți.
3.4 Reduceri și promoții. În cazul reducerilor sau al altor promoții de marketing, reducerile individuale și alte beneficii oferite nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care se specifică altfel.
3.5 Cadouri și bonusuri. În cazul în care v-au fost oferite cadouri sau alte bonusuri în cadrul contractului, acest lucru se face pe baza unui acord de cadou și nu suntem răspunzători pentru niciun defect al acestora. Existența acordului de cadou depinde de existența contractului principal, iar acordul de cadou este încheiat cu condiția suspensivă de anulare a acordului de cadou în cazul rezilierii contractului principal.
3.6 Cupoane de reducere și tichete cadou. Cupoanele de reducere și tichetele cadou pot fi răscumpărate sub rezerva termenilor și condițiilor convenite sau specificate pe cupon sau tichet. Cu excepția cazului în care se convine altfel, acestea pot fi răscumpărate numai la noi, iar perioada de valabilitate este limitată la un an de la data emiterii pentru cupoanele de reducere și la un an de la data emiterii pentru tichetele cadou.
CONDIȚII DE PLATĂ
4.1 Metode de plată. Prețul total poate fi
4.1.1. în avans prin Shopify Pay fără numerar.
4.1.2. în avans prin card de credit fără numerar,
4.1.3. în avans prin sistemul de plată fără numerar PayPal
4.2. Timpul de plată. Sunteți obligat să achitați prețul total înainte de livrarea bunurilor, în conformitate cu metoda de plată convenită. În cazul în care prețul total trebuie plătit înainte de livrarea bunurilor, sunteți obligat să îl achitați în termen de 3 zile de la încheierea contractului. În cazul în care prețul total trebuie plătit prin intermediul unui furnizor de servicii de plată, prețul total este plătit prin creditarea sumei de bani în contul nostru la furnizorul de servicii de plată.
4.3. Transmiterea electronică a documentelor fiscale. Sunteți de acord ca noi să emitem și să vă trimitem o factură (document fiscal) în format electronic la adresa de e-mail pe care ne-ați furnizat-o la efectuarea comenzii.
CONDIȚII DE LIVRARE
5.1 Livrarea bunurilor. Putem să vă livrăm Bunurile în temeiul Contractului prin intermediul partenerilor noștri. Livrarea de bunuri în temeiul contractului este o livrare unică și nu este o livrare repetată de bunuri în sensul articolului 1829 alineatul (1) litera (c) din Codul civil. Cu toate acestea, este posibil ca bunurile să vă fie livrate direct de către partenerul nostru și, prin urmare, în cazul comenzilor pentru mai multe tipuri de bunuri, acestea pot fi livrate în mai multe părți și este posibil ca noi să nu fim numiți ca expeditor al pachetului respectiv. Condițiile de livrare stabilite mai jos se aplică în legătură cu toate livrările parțiale, dacă este cazul.
5.2 Metode de livrare. Metodele de livrare pe care le puteți utiliza pot fi găsite pe pagina relevantă din magazinul nostru online. Aici
5.3 Restricții de livrare. Livrăm bunuri numai în următoarele țări:
5.3.1. Austria, Belgia, Bulgaria, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Țările de Jos, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia și Suedia.
5.4. Achiziționarea de proprietate. Veți deveni proprietarul bunurilor pe care vi le furnizăm la primirea acestora, dar nu înainte de a achita prețul total în întregime.
5.5 Termen de livrare. Termenul convenit pentru livrarea bunurilor curge de la data încheierii contractului. În cazul în care prețul total trebuie plătit înainte de livrarea bunurilor, termenul de livrare va curge numai de la plata prețului total. Bunurile sunt livrate la destinație în acest termen. În cazul în care nu sunteți un consumator și bunurile urmează să fie livrate la destinație de către un transportator, bunurile vor fi predate transportatorului în acest termen.
5.6 Acceptarea bunurilor. Trebuie să luați în primire bunurile la momentul și locul convenite, în funcție de metoda de livrare. În cazul în care bunurile urmează să fie livrate de către un transportator, trebuie să luați în primire bunurile atunci când acestea ajung la destinație. În cazul în care nu luați în primire bunurile, avem dreptul de a ne retrage din contract, dreptul la plata costurilor de livrare a bunurilor, dacă acestea nu au fost plătite înainte de livrarea bunurilor, și dreptul la plata cheltuielilor de depozitare pentru perioada de depozitare a bunurilor, care se încheie în momentul în care luați în primire bunurile, vă retrageți din contract sau ne retragem noi din contract. Taxa de depozitare este de €1 pe zi, dar valoarea totală a taxei de depozitare nu trebuie să depășească prețul bunurilor depozitate. În cazul în care vă livrăm din nou bunurile după ce nu ați intrat în posesia lor, avem dreptul la rambursarea costurilor asociate cu această nouă livrare.
5.7 Verificarea identității la primirea bunurilor. În cazul în care bunurile au fost plătite înainte de livrare, avem dreptul de a efectua livrarea bunurilor sub rezerva verificării identității persoanei care preia livrarea pe baza unei dovezi de identitate.
5.8 Deteriorarea bunurilor în timpul transportului de către un consumator sau un non-consumator. Dacă sunteți un consumator sau o persoană care nu este comerciant, riscul de deteriorare a bunurilor vă este transferat la primirea acestora. În cazul în care bunurile vă sunt livrate deteriorate, sunteți obligat să ne informați imediat și de preferință cu privire la aceste daune:
5.8.1. prin e-mail la adresa noastră de e-mail,
5.8.2. prin telefon la numărul nostru de telefon.
. Dacă descoperiți daune la colet în momentul în care primiți bunurile, sunteți obligat să ne informați nu numai pe noi, ci și pe transportator cu privire la aceste daune în momentul în care primiți bunurile. Puteți cere transportatorului să despacheteze coletul deteriorat înainte de a lua în primire coletul, iar dacă descoperiți că bunurile au fost deteriorate, nu sunteți obligat să le luați în primire de la transportator.
5.9 Deteriorarea bunurilor în timpul transportului de către comerciant. În cazul în care sunteți un comerciant și bunurile urmează să fie livrate de un transportator, riscul de deteriorare a bunurilor vă este transferat în momentul în care bunurile sunt predate transportatorului. În cazul în care deteriorarea bunurilor are loc după ce riscul de deteriorare a fost transferat, nu vom fi răspunzători pentru aceasta, iar deteriorarea bunurilor nu va afecta obligația dvs. de a plăti prețul total și obligația dvs. de a accepta bunurile. În cazul în care mărfurile vă sunt livrate deteriorate, trebuie să reclamați imediat daunele de la transportator.
5.10 Ambalarea mărfurilor. Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel, bunurile vor fi ambalate într-un mod adecvat pentru conservarea și protecția lor.
DREPTUL DE RETRAGERE
6.1 Retragere generală. Retragerea dintr-un contract încheiat anulează contractul de la început, iar părțile sunt obligate să își restituie reciproc tot ceea ce au furnizat în cadrul contractului anulat. Retragerea din contract duce, de asemenea, la încetarea contractului de donație care depinde de acesta. Dreptul de retragere poate fi exercitat în condițiile stabilite în termenii și condițiile contractului sau în cazurile prevăzute de lege.
6.2 Dreptul nostru de retragere. Avem dreptul de a ne retrage din contractul încheiat în orice moment de la data încheierii contractului și până când preluați bunurile de la noi, din următoarele motive:
6.2.1. epuizarea stocului de bunuri comandate,
6.2.2.2. nereușita de a lua în primire bunurile,
6.2.3. utilizarea abuzivă a sistemului nostru de comenzi online,
6.2.4. furnizarea de informații incorecte în momentul comenzii bunurilor,
6.2.5. comandarea de bunuri la un preț semnificativ mai mic decât prețul normal, în cazul în care bunurile au fost oferite la acest preț din cauza unei greșeli sau erori a magazinului nostru online,
6.2.6. alte motive de considerație specială.
6.3. Dreptul legal al consumatorului de a se retrage din contract. În cazul în care sunteți consumator, aveți dreptul de a vă retrage din contractul încheiat în termen de 14 zile de la data de
6.3.1. primirii bunurilor, în cazul unui contract de vânzare,
6.3.2. primirea ultimei livrări a bunurilor, în cazul unui contract care implică mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor piese,
6.3.3. recepția primei livrări de bunuri, în cazul unui contract de livrare periodică de bunuri,
6.3.4. încheierea contractului, în cazul în care acesta este un contract diferit.
6.4. Imposibilitatea de retragere din contract. Nu aveți dreptul de a vă retrage din contract:
6.4.1. pentru furnizarea de bunuri care au fost personalizate pentru dvs. sau pentru persoana dvs,
6.4.2. pentru livrarea de bunuri în ambalaj închis care au fost scoase din ambalaj și care nu pot fi returnate din motive de igienă,
6.4.3. pentru livrarea de bunuri perisabile sau de bunuri care au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri după livrare,
6.4.4. pentru prestarea de servicii, dacă acestea au fost efectuate cu acordul dumneavoastră înainte de expirarea perioadei de retragere,
6.4.5. altele, dacă acest lucru este prevăzut de lege.
6.5. Metoda de retragere. Dacă aveți dreptul de retragere și doriți să vă retrageți din Contract, puteți face acest lucru printr-o acțiune juridică unilaterală transmisă nouă, de preferință prin completarea formularului de retragere tip atașat la Termeni și Condiții și prin trimiterea acestuia prin e-mail la adresa noastră de e-mail.
6.6 Păstrarea termenului de păstrare. Dacă sunteți un consumator, este suficient pentru a respecta termenul de retragere dacă ne trimiteți retragerea dumneavoastră în ultima zi a termenului de retragere.
6.7 Returnarea bunurilor după retragere. Dacă vă retrageți din contract, trebuie să ne returnați bunurile pe cheltuiala dvs. în termen de 14 zile de la primirea retragerii, de preferință
6.7.1. trimițând bunurile la adresa furnizată de noi în timpul procedurii de reclamații. Trebuie să ne returnați bunurile nedeteriorate, nealterate, nepurtate și fără semne de utilizare, inclusiv toate accesoriile și documentația, în ambalajul lor original. De asemenea, trebuie să ne returnați toate cadourile și bonusurile pe care le-ați primit în cadrul contractului anulat.
6.8 Rambursarea după anulare. Dacă dumneavoastră, în calitate de consumator, vă retrageți din contract, vă vom rambursa banii pe care i-ați plătit în termen de 14 zile de la primirea retragerii dumneavoastră, dar nu înainte de a ne returna bunurile sau de a furniza dovada că bunurile ne-au fost trimise. Vă vom rambursa doar costurile de livrare plătite la rata celei mai ieftine metode de livrare comparabile pe care o oferim. În cazul în care valoarea bunurilor returnate este redusă ca urmare a unei manipulări diferite de cea necesară pentru a ne familiariza cu natura, caracteristicile și funcționalitatea acestora, rambursarea va fi redusă cu suma cu care a fost redusă valoarea bunurilor. Vă vom returna fondurile în același mod în care le-am primit de la dvs. sau în orice alt mod pe care îl vom conveni, cu condiția să nu suportați costuri suplimentare.
RECLAMAȚII PENTRU DEFECTE ALE BUNURILOR DE CĂTRE CONSUMATORI ȘI NON-CONSUMATORI
7.1 Domeniu de aplicare. Această secțiune a Termenilor și condițiilor se aplică numai dacă sunteți consumator sau non-consumator și reglementează răspunderea noastră pentru defectele bunurilor.
7.2 Perioada de garanție. Perioada de garanție este de 24 de luni.
7.3 Răspunderea noastră pentru defecte ale bunurilor. Suntem răspunzători față de dvs. pentru a ne asigura că bunurile nu prezintă defecte la recepție și pe durata perioadei de garanție. În special, suntem responsabili pentru faptul că bunurile
7.3.1. are caracteristicile pe care le-am convenit și, în lipsa unui acord, caracteristicile pe care noi sau producătorul le-am descris sau la care v-ați fi putut aștepta având în vedere natura bunurilor și pe baza publicității efectuate,
7.3.2. este potrivit pentru scopul pentru care declarăm că este utilizat sau pentru care sunt utilizate de obicei bunurile de acest tip,
7.3.3. corespunde, din punct de vedere al calității sau al manoperei, eșantionului sau specimenului convenit, dacă calitatea sau manopera a fost determinată prin referire la eșantionul sau specimenul convenit,
7.3.4. este în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare; și
7.3.5. este conformă cu cerințele legislației.
7.4 Garanția extinsă a calității. În cazul în care bunurile vândute, ambalajul acestora, instrucțiunile care însoțesc bunurile, reclama sau contractul prevăd o perioadă de timp în care bunurile sau o parte a acestora pot fi utilizate, care este mai mare decât perioada de garanție, vom fi răspunzători față de dvs. după expirarea perioadei de garanție pentru următoarele aspecte
7.4.1. bunurile sau o parte a acestora sunt adecvate pentru scopul lor normal,
7.4.2. bunurile sau o parte a acestora își păstrează caracteristicile normale.
Perioada de garanție extinsă a calității începe să curgă concomitent cu perioada de garanție. Oferim o garanție extinsă a calității pentru anumite bunuri numai dacă perioada de garanție este specificată pentru bunuri în modurile stabilite mai sus.
7.5 Limitarea răspunderii. Nu suntem răspunzători față de dvs.
7.5.1. pentru bunurile vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care s-a convenit prețul mai mic,
7.5.2. pentru uzura cauzată de utilizarea normală a bunurilor,
7.5.3. în cazul bunurilor second-hand, pentru un defect corespunzător nivelului de utilizare sau de uzură pe care îl aveau bunurile în momentul în care le-ați preluat,
7.5.4. dacă știați că bunurile erau defecte înainte de a le lua în primire,
7.5.5. dacă ați provocat defectul.
7.6 Termenul de exercitare a dreptului. Sunteți obligat să inspectați bunurile cât mai curând posibil și să vă convingeți cu privire la caracteristicile și cantitatea acestora. Sunteți obligat să vă exercitați dreptul de răspundere pentru defectele bunurilor la noi fără întârzieri nejustificate, cât mai curând posibil după ce ați putut descoperi defectele, în perioada de garanție sau în perioada de garanție extinsă a calității. În caz contrar, dreptul dumneavoastră la răspunderea pentru defecte ale bunurilor se va stinge și nu veți avea dreptul la nicio despăgubire.
7.7 Drepturile dvs. în cazul unui defect al bunurilor. În cazul în care bunurile sunt defecte, aveți dreptul să:
7.7.1. să solicitați rectificarea gratuită a defectului,
7.7.2. în cazul în care nu este posibilă remedierea defectului sau înlocuirea bunurilor sau a oricărei părți a acestora, să vă retrageți din contract,
7.7.3. o reducere rezonabilă a prețului de achiziție.
7.8. Drepturile dumneavoastră în cazul unui defect al bunurilor folosite. În cazul în care bunurile vândute cu un defect sau bunurile vândute ca fiind folosite au un defect, aveți dreptul să:
7.8.1. să solicitați rectificarea gratuită a defectului,
7.8.2. la o reducere rezonabilă a prețului de achiziție,
7.8.3. dacă nu este posibilă nici eliminarea defectului, nici o reducere a prețului de achiziție, să vă retrageți din contract.
7.9 Drepturile dumneavoastră în cazul apariției repetate sau multiple a unui defect al bunurilor. În cazul în care nu puteți utiliza bunurile în mod corespunzător din cauza reapariției aceluiași defect după reparație sau din cauza unor defecte multiple, aveți dreptul, la alegerea dvs:
7.9.1. la livrarea de bunuri noi sau la înlocuirea unei piese, dar acest lucru nu se aplică bunurilor vândute cu un defect sau bunurilor second-hand,
7.9.2. o reducere rezonabilă a prețului de achiziție,
7.9.3. să se retragă din contract.
Se consideră că un defect se repetă dacă același defect apare la bunuri după cel puțin două reparații anterioare. Apariția simultană a cel puțin trei defecte, fiecare dintre acestea împiedicând în mod independent utilizarea bunurilor, este considerată a fi un defect multiplu.
7.10. Imposibilitatea de a solicita retragerea din contract și livrarea de bunuri noi. În cazul în care nu puteți returna bunurile în starea în care le-ați primit, nu puteți să vă retrageți din contract sau să solicitați livrarea de bunuri noi. Acest lucru nu se aplică,
7.10.1. dacă a avut loc o modificare a stării ca urmare a unei inspecții pentru a constata că bunurile sunt defecte,
7.10.2. dacă ați utilizat bunurile înainte de a fi descoperit defectul,
7.10.3. dacă nu ați cauzat imposibilitatea de a returna bunurile în starea nealterată prin acțiune sau omisiune; sau
7.10.4. dacă ați vândut bunurile înainte de descoperirea defectului, dacă le-ați consumat sau dacă ați modificat bunurile în cursul normal al utilizării; dacă acest lucru s-a întâmplat doar parțial, trebuie să ne returnați ceea ce mai puteți returna și să ne despăgubiți pentru restul în măsura în care ați beneficiat de utilizarea bunurilor.
7.11 Metoda de revendicare. În cazul în care doriți să vă exercitați dreptul în temeiul răspunderii pentru defecte, cel mai bun mod de a face acest lucru este următorul:
7.11.1. trimițând bunurile la adresa pe care v-o vom furniza în timpul procedurii,
7.11.2. în cazul în care cardul de garanție sau alt document, de pe ambalajul bunurilor sau din magazinul nostru online indică o altă persoană desemnată să solicite răspunderea pentru defecte, de la acea persoană.
7.12. Particularități ale reclamației. 7.11.1. Bunurile trebuie să ne fie predate într-o stare care să ne permită să evaluăm valabilitatea reclamației, în special bunurile nu pot fi predate nejustificat de murdare. Atunci când faceți o reclamație, trebuie:
7.12.1. să furnizați dovada că bunurile au fost achiziționate de la noi,
7.12.2. să precizați care este defectul pe care îl reclamați și cum doriți să fie soluționată reclamația. Metoda solicitată de tratare a reclamației nu poate fi modificată ulterior fără acordul nostru.
7.13. Tratarea reclamației. Dacă sunteți un consumator, reclamația dvs. va fi procesată fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data reclamației. Dacă sunteți o persoană care nu este un comerciant, reclamația dvs. va fi procesată fără întârzieri nejustificate. Veți fi notificat cu privire la soluționarea reclamației dvs. în această perioadă, iar bunurile vă vor fi returnate în același mod în care ne-au fost predate atunci când ați depus reclamația. În cazul în care reclamația nu este soluționată la timp, aveți dreptul de a vă retrage din contract. În cazul în care reclamația dvs. este acceptată, perioada de garanție și perioada de garanție extinsă a calității va fi prelungită cu timpul necesar pentru a vă procesa reclamația.
7.14. Rambursarea costurilor aferente reclamației. În cazul unei reclamații, aveți dreptul la rambursarea costurilor necesare care au fost suportate în mod rezonabil pentru exercitarea dreptului dumneavoastră în temeiul răspunderii pentru produse. În cazul în care reclamația este respinsă, avem dreptul la rambursarea costurilor necesare suportate de noi pentru returnarea bunurilor dumneavoastră.
7.15. Confirmarea reclamației. Atunci când vă exercitați dreptul în temeiul răspunderii pentru produse, vă vom emite o confirmare scrisă cu privire la data la care v-ați exercitat dreptul, la obiectul reclamației și la metoda de tratare a acesteia, o confirmare a datei și a metodei de tratare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și durata acesteia, sau o justificare scrisă pentru respingerea reclamației.
RECLAMAȚII PENTRU DEFECTE ALE BUNURILOR DE CĂTRE UN COMERCIANT
8.1. Domeniul de aplicare. Această secțiune a Termenilor și condițiilor se aplică numai dacă sunteți un comerciant și reglementează răspunderea noastră pentru defectele bunurilor.
8.2 Răspunderea noastră pentru defecte ale bunurilor. Vă vom livra Mărfurile în cantitatea, calitatea și manopera convenite. În cazul în care calitatea și manopera nu sunt convenite, vă vom livra bunurile la o calitate și o manoperă corespunzătoare scopului declarat în contract; în caz contrar, pentru scopul obișnuit. În cazul în care cantitatea este specificată doar cu aproximație, vom stabili cantitatea exactă. În cazul în care bunurile sunt defecte în momentul în care riscul de deteriorare vă este transferat, noi vom fi răspunzători pentru acest lucru. Acest lucru nu se aplică în cazul în care defectul este unul care poate fi identificat cu o atenție obișnuită la momentul încheierii contractului.
8.3 Garanție suplimentară pentru întreprinderi. Nu oferim o garanție suplimentară pentru calitate și nu suntem răspunzători pentru defectele bunurilor care apar după ce riscul de deteriorare a fost transferat către dumneavoastră.
8.4 Limitarea răspunderii. Nu suntem răspunzători față de dvs.
8.4.1. pentru bunurile vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care s-a convenit prețul mai mic,
8.4.2. pentru uzura cauzată de utilizarea normală a bunurilor,
8.4.3. în cazul bunurilor second-hand, pentru un defect corespunzător nivelului de utilizare sau de uzură pe care îl aveau bunurile în momentul în care le-ați preluat,
8.4.4. pentru defecte ale bunurilor, dacă acest lucru este evident din natura lor, în special în cazul bunurilor perisabile,
8.4.5. pentru defecte ale bunurilor dacă ați avut cunoștință de acestea înainte de a lua în primire bunurile,
8.4.6. pentru viciile bunurilor, dacă le-ați provocat.
8.5. Termenul de exercitare a dreptului. Sunteți obligat să inspectați bunurile cât mai curând posibil și să vă convingeți cu privire la caracteristicile și cantitatea acestora. Sunteți obligat să vă exercitați dreptul de răspundere pentru defectele bunurilor la noi fără întârzieri nejustificate, cât mai curând posibil după ce ați putut descoperi defectele. Cel târziu, dreptul poate fi exercitat în termen de 6 luni sau, în cazul unui viciu ascuns, în termen de 2 ani de la data la care vă livrăm bunurile. În caz contrar, dreptul dvs. la răspundere pentru viciile bunurilor se va stinge și nu va fi acordat.
8.6 Drepturile dvs. în caz de încălcare gravă a contractului. În cazul în care defectul constituie o încălcare materială a contractului, aveți dreptul de a:
8.6.1. să remediați defectul prin furnizarea de bunuri noi fără defect sau prin furnizarea bunurilor lipsă,
8.6.2. să remediați defectul prin repararea bunurilor,
8.6.3. o reducere rezonabilă a prețului de achiziție; sau
8.6.4. să se retragă din contract.
Se consideră încălcare materială a contractului livrarea de bunuri cu un defect despre care trebuie să fi știut la momentul încheierii contractului că, dacă l-ați fi prevăzut, nu ați fi încheiat contractul cu noi; în alte cazuri, încălcarea contractului este considerată a fi nesemnificativă. Dacă nu ne notificați dreptul ales, veți avea aceleași drepturi ca și în cazul unei încălcări nesubstanțiale a contractului.
8.7 Drepturile dvs. în cazul unei încălcări nesubstanțiale a contractului. În cazul în care viciul va fi o încălcare nesemnificativă a contractului, aveți dreptul să:
8.7.1. să remediați defectul,
8.7.2. o reducere rezonabilă a prețului de achiziție.
Dacă nu ne notificați dreptul ales, putem remedia defectul prin repararea bunurilor, furnizarea de bunuri noi sau prin furnizarea de bunuri noi sau prin furnizarea a ceea ce nu am furnizat. Nu vă puteți modifica ulterior dreptul ales fără acordul nostru.
8.8 Imposibilitatea de a solicita rezilierea contractului și livrarea de bunuri noi. În cazul în care nu puteți returna bunurile în starea în care le-ați primit, nu puteți rezilia contractul sau solicita livrarea de bunuri noi. Acest lucru nu se aplică,
8.8.1. dacă a avut loc o modificare a stării ca urmare a unei inspecții pentru a constata că bunurile sunt defecte,
8.8.2. dacă ați utilizat bunurile înainte de a fi descoperit defectul,
8.8.3. dacă nu ați cauzat imposibilitatea de a returna bunurile în starea nealterată prin acțiune sau omisiune; sau
8.8.4. dacă ați vândut bunurile înainte de descoperirea defectului, dacă le-ați consumat sau dacă ați modificat bunurile în cursul normal al utilizării; dacă acest lucru s-a întâmplat doar parțial, trebuie să ne returnați ceea ce mai puteți returna și să ne despăgubiți pentru restul în măsura în care ați beneficiat de utilizarea bunurilor.
8.9 Metoda de revendicare. În cazul în care doriți să vă exercitați dreptul în temeiul răspunderii pentru defecte, puteți face acest lucru:
8.9.1. trimițând bunurile la adresa pe care v-o vom indica în timpul procedurii,
8.9.2. în cazul în care cardul de garanție sau alt document, de pe ambalajul bunurilor sau din magazinul nostru online indică o altă persoană desemnată să solicite răspunderea pentru defecte, de la această persoană.
8.10. Elementele unei reclamații. 8.8.1. Bunurile trebuie să ne fie predate într-o stare care să ne permită să evaluăm validitatea reclamației, în special bunurile nu pot fi predate nejustificat de murdare. Atunci când faceți o reclamație, trebuie să:
8.10.1. să dovediți că bunurile au fost achiziționate de la noi,
8.10.2. să precizați care este defectul pe care îl reclamați și cum doriți să fie soluționată reclamația. Metoda solicitată de soluționare a reclamației nu poate fi modificată ulterior fără acordul nostru.
8.11 Tratarea reclamației. Reclamația dumneavoastră va fi tratată fără întârzieri nejustificate. Bunurile vă vor fi returnate în același mod în care ne-au fost înmânate în momentul în care a fost făcută reclamația. În cazul în care reclamația dvs. este acceptată, termenul de exercitare a drepturilor dvs. în temeiul răspunderii pentru defecte va fi prelungit cu timpul necesar pentru a vă procesa reclamația.
8.12 Rambursarea costurilor aferente reclamației. În cazul în care reclamația dumneavoastră este acceptată, aveți dreptul la rambursarea costurilor necesare care au fost suportate în mod rezonabil pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră în temeiul răspunderii pentru produse defectuoase. În cazul în care reclamația este respinsă, avem dreptul la rambursarea costurilor necesare suportate de noi pentru returnarea bunurilor dumneavoastră.